Verslag afgelopen maanden

Omdat we druk zijn geweest heeft u hier de afgelopen tijd ook weinig nieuws kunnen lezen, daarom nu even een 'update' van de laatste 3 maanden. Om te beginnen, in december hadden we weer de jaarlijkse actie voor voedsel- en schoolpakketten die bracht, mede dankzij de Friese Wouden Helpt, zo'n 6000 euro op! Dat was een geweldig bedrag!  En daarmee konden we 19 gezinnen een voedselpakket geven waarmee ze ongeveer een te week eten hadden, 139 kinderen kregen een schoolpakket, we hadden geld voor schoenen voor 25 kinderen en daar heeft Priya door te onderhandelen 30 paar schoenen van weten te maken, en voor 25 kinderen konden we tassen, luchboxen en drinkflessen aanschaffen. Verder kreeg een meisje nog bijles van dit geld. Als je dit allemaal zo op een rijtje leest is het toch fantastisch wat we mede namens u hebben kunnen doen in december!

In januari van dit jaar hebben we geld gegeven aan meneer Dayarathna die een operatie moest ondergaan aan zijn urinebuis, daar zat een ontsteking en als wij niet hadden kunnen helpen had hij 10 maanden op de wachtlijst gemoeten en met een katheter lopen. Hij had zelf al een bedrag ingezameld en gespaard maar dat was nog niet voldoende. Omdat hij voor een gezin moet zorgen hebben we het laatste bijgepast zodat hij de zorg voor het gezin weer op zich kon nemen.

In oktober 2015 hebben we meneer bezocht en ging het heel goed met hem! Hij was erg blij en dankbaar voor de hulp die hij ontving. Voorziet inmiddels weer in eigen onderhoud!

Geplaatst op 2015-03-28 16:35:15