Winterfair Terherne

De stichting Sajith stond op de winterfair van Terherne met allerlei gehaakte en gebreide kraamspulletjes en een mand vol leuke quilts. Al deze spullen zijn gemaakt door Wiepke Zuidema. Het was een kleine, maar gezellige fair. Er was redelijk veel publiek, ondanks het feit dat de brug eruit lag en mensen alleen over Joure het dorp konden bereiken. De sfeer was gezellig mede door het optreden van muziekduo No Sa. De verkoop van 2 quilts en diverse nijntjes, schaapjes, ballen en speelkubussen heeft de stichting uiteindelijk € 75,= opgeleverd. Voor herhaling vatbaar, het was een gezellige dag. Als jullie nog een fair of andere bijeenkomst weten waar we met onze spulletjes kunnen staan, dan horen we dat graag! Hier nog een paar foto's van onze gezellige stand.

Geplaatst op 2022-11-28 00:00:00